08:00-14:00 Osobné tréningy -Kveta telocvicna obsadena
16.00-17.00 Osobne tréningy -Kvetka telocvicna obsadena
Bodystyling 17:45-18:45 -Katka
TRX 19.00-20.00 -Ada T.
Dňa 21.-22.-23.09.2018 počas vinobrania zatvorené.
SM System

Metoda "SM systém" alebo "Stabilizačný a Mobilizačný Systém" sa opiera o 30 rokov postupného vývoja a 25 rokov klinických skúseností s týmto cvičením u pacientov s bolesťami chrbtice v bedrovej, hrudnej a krčnej oblasti, u pacientov s akútnym vysunutím platničky a skoliozy.

FLOW TONIC

Cvičebný program, ktorý využíva plynulých a prirodzených pohybov, pri ktorých sa využíva váha vlastného tela .Hlavnou pomôckou sú tzv. „footy“, alebo „handly“. Flow tonic môže byť využitý v rôznych cvičebných programov. Napríklad vo forme pilatesu, cvičenie v rehabilitácii. Tréningový program Body and Mind či vyváženému tréningu zahrňujúcim kardiovaskulárne a silové cvičenie. -rozvoj sily a flexibility pomocou plynulých pohybov -využíva váhu vlastného tela, nezaťažuje kĺby -komplexné cvičenie pre svaly celého tela -zvlášť efektívne a intenzívne pôsobí pre svaly stredu tela a brucha -vhodné pre začiatočníkov a pokročilých

BODYSTYLING

Je to silovo-vytrvalostný tréning zameraný na posilňovanie svalstva celého tela. Cvičenie na zlepšenie telesnej kondície a tvarovanie postavy. Počas posilňovania sa využíva hmotnosť vlastného tela prípadne sa používa posilňovacie náčinie: ľahké činky, gumy, owerbaly, fitlopty. Tréning je zostavený tak aby zátaž kľbov bola minimálna a aby ho zvládla každá veková skupina. Posilňovacia hodina obsahuje intenzívny no koordinačne nenáročný aerobny blok v kombinácii posilňovacími cvikmi na svalstvo celého tela.

ZUMBA

je kombináciou dynamickej latinsko-americkej hudby, unikátnych a exotických tancov a pohybov aerobiku. Zumba je určená dievčatám, ženám i odvážnym mužom. Príďte sa naučiť; a vyskúšať tance ako Salsa, Merengue, Flamenco, Hip-hop, Cha-cha, Samba, Calypso, Belly Dancong a veľa ďalších, na ktoré sa zumba tancuje. Zumba je zábava, je to typ cvičení, ktoré budete chciet robit každý deň a vždy Vám prinesú iba radosť, potešenie a dobrú náladu! Zumba je velmi jednoduchá, začať s ňou môžete na akejkoľvek úrovni. Či už začiatocníckej, alebo pokročilej.

FITBALL POWERBALL

Aerobik s využitím veľkých a malých lôpt, vhodný najmä pre ľudí s nadváhou, so sedavým zamestnaním, problémami s chrbticou a klbov, ale aj ako doplnkové cvičenie pre rôzne športové špecializácie. Cvičenie s fitloptou je pre väcšinu ľudí mimoriadným pozitívnym zážitkom

STEP AEROBIC

Cvičenie so stupienkom, ktorý má výšku cca 25cm. "Step" je populárny už od začiatku devätdesiatych rokov aj ked k nám sa dostal trochu neskôr. Ide o druh aerobiku, ktorý formuje predovšetkým dolnú čast tela, oblasť stehien a zadku, čo sú problematické partie väčšiny ženskej populácie. Pri vystupovaní a zostupovaní zo schodíka, dochádza k vyššej spotrebe energie, ale k nižšiemu mechanickému zaťaženiu klbneho systému. Preto je step aerobik vhodný aj pre osoby s miernou nadváhou.

DANCE AEROBIC

Tanec je univerzálnym jazykom všetkých kultúr. Predstavujú rôzne druhy tanečného aerobiku s uplatnením rôznych tanečných techník od klasického tanca, cez funk, hip-hop až po latinsko-americké rytmy. Tanečné cvičenie, ktoré povznesie vášho ducha a posilní vaše telo.

PILATES

Aj ked je Pilatesova metóda vo svete fitness známa už niekoľko desiatok rokov, v našich zemepisných šírkach získala na popularite len zopár rôčkov dozadu. Jedná sa o jeden z najúčinnejších cvičebných programov zameraný na rovnomerné vyváženie povrchových a hlbokých svalov ludského tela, udržanie telesnej kondície, zlepšenie pohybového aparátu ako aj zdokonalenie správneho postoja i pohybovej koordinácie. Cvičebný systém je predovšetkým zameraný na vytvarovanie a spevnenie partií strednej časti tela, ale aj na natiahnutie a posilnenie iných svalových skupín tela. Vaše svaly nebudú rásť do šírky, naopak nadobudnú dlhý, štíhly tvar. Kedže ide o pohybovú metódu, kde je úzke prepojenie tela a mysle, rozvíja sa pri nej schopnosť uvedomenia si telesného pohybu, čo má zas za následok kvalitnejšie precítenie práce jednotlivých svalov. Veľký dôraz sa tiež kladie na správne dýchanie.